Dagens Andra Make Up!

Tjo!

Jag sitter såklart klistrad framför tv:en och kollar på valet 2010! Otroligt spännande! Här kommer iallfall en annan make up som också går i brunt fast mycket mörkare och mer intensivt! Den här hade jag i går kväll!

Jag har använt en guldig nyans från den “matta” 88 paletten längst ner näst längst till höger! Jag har även använt Make Up Store m/s Deadly och en svart kajal från Lancôme!

PÅ kinderna har jag Cliniques Rouge i Sunset Glow!

På läpparna har jag lite concealer, rimmel moisture renew lipstick i färgen 600 soft coral och MAC florabandence över det!

XoXo

Julia

Leave a Reply

