Dagens Make Up!

Halloj!!

idag så körde jag bara på en lite mer dramatisk version av gårdagens make🙂 Förhoppningsvis så ser inte allt grått ut idag!

Jag arbetade mycket med kontrasterna ljust och mörkt med glittrande highlighters i innre ögonvrån och mörka matta skuggor i globlinjen.

Haha jag fick en kommentar av någon som frågade om jag varit med i bobster, och ja!

Haha jag var med där i några år eller så men inte längre;)

XoXo

Julia

eftersom att bloggen låg nere så är detta egentligen gårdagens makeup!

Leave a Reply

