Nagellacken för oktober!

Nu är oktober månad över😦

Jag har kolla igenom mina nagellack för att se vilka jag har använt mest denna månad. Något som förvånade mig otroligt var att jag har skiftat mellan 2 lack hela månaden!

Jag brukar i vanliga fall tröttna på ett nagellack efter några dagar och sedan inte använda det igen förän nästa månad. Men i oktober så var det dom här nagellacken som gällde:

Depend 204 lacket

MNY lacket som jag skrev om för inte så länge sedan:)

XoXo
Julia

Leave a Reply

