Tutorial!

Var har jag varit!? Sanningen är att mitt internet har varit stendött nu i flera dagar! Sedan när jag väl fick tillbaks det så var det bara i några timmar (precis tillräckligt lång tid för min youtube film att ladda upp) sedan kraschade det igen.

Men nu är jag tillbaka, med ett väldigt ostadigt internet så om jag plötsligt slutar blogga igen så vet ni vad det beror på!

Medans jag inte har bloggat, har jag haft massvis med tid åt att fixa med min video så förhoppningsvis är den tillräckligt bra för er.

Produkter:

Matta 88 paletten

Make Up Store microshadow Deadly

MAC eyeshadow Carbon

E.l.f Mineral Eyeshadow Primer

Maybelline Great lash mascara

H&M Ögonbrynspenna light brown

Bobbi Brown Lip Gloss palette (discontinued)

Penslar:

Sigma 219, 217, 194

H&M small eyeshadow brush

Inspirationsbild:


Hoppas ni gillar den!

Jag tror jag kommer göra en i månaden i genomsnitt eller något.
Så glöm inte att lämna förslag till nästa video!

XoXo
Julia

Leave a Reply

