Nu är det dags….

… för den här tiden på året igen! Sommarlov! Vilket i mitt fall innebär en resa! Förra gången var det till Grekland.

Den här gången är destinationen Thailand!

Jag kommer att vara där i ca 3 veckor vilket innebär att bloggen läggs åt sidan så att jag inte behöver hantera den stressen som följer med bloggandet🙂 Jag hoppas att ni är OK med detta och att jag har lämnat er lite roligt att titta på medans jag är borta.
Glöm inte att titta tillbaka den 28 Juni då bloggen öppnar igen!

Hittar jag någon dator så kanske det blir ett enstaka inlägg men förvänta er ingenting. Om ni vill kan jag lägga upp bilder från min resa när jag kommer hem🙂
Det ska shoppas otroligt mycket så jag kommer antagligen göra en hel video med saker jag har köpt för att få med allt🙂
Ni hittar mig:
Youtube: EclipseJulia
Gratismakeup: MakeupbyJuli
Jag kommer sakna er!!
XoXo
Julia

Leave a Reply

