Video: En sminkning utan penslar!

Tjo!


Idag ville jag visa er hur man sminkar sig utan att använda sig av några verktyg. När jag börjae experimentera med smink och bygga upp min kollektion var inte penslar min största prioritet. Därför fick jag använda mig av det jag hade, Händerna! Jag vill visa alla er som precis håller på att börja experimentera med smink, en väldigt enkel sminkning som passar alla hudfärger och ögonfärger, och som inte kräver några som helst verktyg.


XoXo
Julia

Leave a Reply

