Hufflepuff inspired Makeup!

Här är videon!!

Jag vill bara förklara snabbt hur jag tänkte:

Jag ville få min hy så blek som möjligt eftersom att det representerar det vita i grävlingen vilket är Hufflepuffs djur! Sedan ville jag har mörka sotade ögon och svarta läppar för att få med det svarta i grävlingen. Det gula skulle också vara med på ett hörn så jag gav sotningen en liten twist.


Jag vet att sminkningen inte riktigt passar in på Hufflepuffs karaktär men jag gick mer efter färgerna och formerna på vapenskölden!



XoXo
Julia

Leave a Reply

