5 Minute Makeup

Tja!

En snabb vardagslook där jag använder H&M’s ögonskugge palett vid namn Cocoa Bay men tyvärr vet jag inte om den fortfarande finns att köpa. Annars hittar ni liknande skuggor bland märkena jag nämnde i mitt inlägg om 3 Budgetögonskuggor under 50 kr!

Totalt tog nog denna sminkning inkl. foundation, ögonbryn, rouge m.m. max 5 minuter! Definitivt en räddare i nöden när man har försovit sig. Vilket jag såklart hade gjort, och det ledde till att jag bara hann ta en bild innan jag stack. Men bättre än inget?

 

 

Leave a Reply

