OPI – The Spookettes

Jäkligt sent inlägg jag vet😛 Men jag lyckades lägga vantarna på detta halloween kit från OPI på rea och kunde helt enkelt inte motstå frestelsen. Det är ganska meningslöst att jag bloggar om det egentligen eftersom att produkten var Limited Edition och endast tillgänglig under Halloween 2011 men jag tänkte att det kan vara lite kul ändå? Haha😀

 

 

 

HE’S MY BOO – Krämig pumpa orange nyans som är sjukt pigmenterad och täcker hela nageln jämnt med bara ett lager”

 

MUMMY KNOWS BEST – 100 % vitt nagellack utan konstigheter

I ONLY DATE WEREWOLFES – Bästa namnet ever! Haha😀 Väldigt lik OPI’s Black Onyx i både färg och formula.

ZOM-BODY TO LOVE – Helt sjukt coolt självlysande nagellack! Är helt förälskad… ska se om jag kan ta några bra bilder och göra ett separat inlägg på lacket🙂

Det följde även med lite coola nail-decor stickers i “skräckinjagande” mönster :p

Helt enkelt klistermärken för naglarna😛 Vi får nog vänta tills nästa halloween innan jag lär använda dom.

2 thoughts on “OPI – The Spookettes

    • De finns tyvärr inte tillgängliga längre eftersom de var en del av en Limited Edition kollektion. Men permanenta OPI nagellack finns att köpa på Kicks, Åhlens och de flesta skönhets och nagelsalonger.

Leave a Reply

