Rainbow Eyeliner!

Hej hopp!

Denna sminkning är ganska uppenbarligen inspirerad av en regnbåge! Jag beslöt mig för att göra en lite mer nedtonad version av min klassiska “rainbow eyeshadow look” som jag visat några gånger. Därmed blev färgerna uppradade som eyeliner istället! Det blir mycket färgad eyeliner idag men jag verkligen bara älskar detta sättat att använda färg! Det blir kul men samtidigt inte för mycket på något sätt🙂

Hoppas ni gillar det lika mycket som jag!

Och jag måste bara nämna snabbt att de flesta bilderna i tagna i olika ljus med tanke på att det blir mörkt ute vid 3-tiden och jag inte hade bästa belysningen där jag brukar ta mina bilder😦 så jag fick helt enkelt leka lite med olika ljus så därför ser bilderna väldigt olika ut!

 

4 thoughts on “Rainbow Eyeliner!

  1. Har du nångång handlat från elgiganten? om ja, hur gick det? gick det bra? Funderar på att köpa nageltippar (500 st. för 100 kr!!) och “two way pens”..

    • Har tyvärr aldrig handlat från elgiganten så jag kan inte hjälpa dig med tidigare erfarenheter. Däremot tycker jag det verkar vara ett otroligt bra pris på deras produkter trots att jag brukar föredra att handla från eBay och få ett ännu bättre pris! Haha xD
      XoXo
      Julia

    • Haha jaha! Tänkte väl xD Men har tyvärr inga tidagare erfarenheter där heller så mitt gamla svar gäller fortfarande🙂 Dock har jag hört jätte bra saker om deras produkter så om jag var du skulle jag ge det en chans!
      XoXo
      Julia

Leave a Reply

