Beauty Tag: De 7 dödssynderna!

Hej hopp! Blev taggad via Youtube men tänkte att jag skulle passa på att göra denna TAG här istället för att spara tid samt för att göra det lättare och snabbare för er att läsa!

Det är helt enkelt en tag som cirkulerar runt skönhets samhället just nu och som går ut på att det finns några frågor baserad runt var och en av de 7 dödliga synderna. Frågorna är såklart skönhetsrelaterade😉

Girighet: Vilket är den billigaste respektive den dyraste skönhetsprodukten du äger?

Billigaste: Något av mina $0.99 inköp från eBay! T.ex. lösögonfransar eller kajalpennor🙂

Dyraste: Om mitt Sigma Complete Brush Set inte räknas som fusk (eftersom att det trots allt är 12 delar i ett) är den dyraste skönhetsprodukten antagligen min Clinique Repairwear Foundation som kostade mig 360 kr.🙂

Vrede: Nämn en produkt som du har ett hata/älska förhållande med. Vilken produkt har för dig varit svårast att få tag på?

Jag har defenitivt ett hata/älska förhållande med lösa ögonskuggor! Många av dem är så otroligt vackra och smidiga att använda efersom att det går att applicera dem med fuktig pensel helt utan problem. Men…. klicka här så får ni se anledningen till att jag hatar dom!

Den produkten som för mig varit svårast att få tag på är antagligen min Inglot 434 ögonskugga som krävde en resa till danmark för att bli min!🙂

Frosseri: Vilka är dina mest utsökta skönhetsprodukter?

Haha helt random fråga! Men den produkten jag tycker luktar bäst av allting jag äger är UTAN TVEKAN Lush’s Honey I Washed The Kids tvål! Det finns absolut ingenting i hela världen som luktar bättre än den.

Lättja: Vilken skönhetsprodukt brukar du försumma på grund av lathet?

Helt klart läpp produkter av all sort! Använder knappt något i den kategorin nu för tiden och satsar mest på att få min hy så bra som möjligt🙂

Högmod: Vilken skönhetsprodukt ger dig mest självförtroende?

Defentivit foundation eller concealer! Jag tycker jag ser helt okej ut utan smink bara min hud är fixad! Det är otroligt hur stor skillnad en bra bas kan göra.

Vällust: Vilka drag tycker du är mest attraktiva hos motsatta könet?

Öhm… Magmuskler?😛

Avund: Vilka produkter skulle du mest älska att få som present?

URBAN DECAY NAKED PALETTE eller Chanel Vitalumiere Aqua (eller Make Up For Ever HD foundation xD)

That’s it! Hoppas ni orkade läsa hela långa inlägget och att ni tyckte idéen var kul🙂

 

Leave a Reply

