Uppdatering!

Hej hopp!

Är fullt medveten om att jag inte bloggat på flera dagar nu (fy skäms Julia) men til mitt försvar kan jag säga att jag har drabbats av världens förkylning och det finns inte en chans i världen att jag sminkar mig, målar mina naglar eller fixar någonting inom skönhetsvärlden just nu! Vill helt enkelt bara fokusera på att friskna till så att bloggen kan komma igång igen innan jag sticker till kanarie öarna på sportlovet. Och alltså inte komemr blogga på en vecka…

Haha jag är en hemskt bloggare är jag inte det? xD

Jag kommer dock skriva en del tidsinställda inlägg så att det dyker upp saker med jämna mellanrum under tiden jag är borta! Hoppas jag hinner bli frisk innan måndag så att det blir en fräsch start på MakeupIsArt.se😀

One thought on “Uppdatering!

Leave a Reply

