En av mina favorit ögonskuggor någonsin!

Det går inte att beskriva med ord hur bra Too Faced’s honey Pot Eyeshadow är! Den är otroligt skimmrig, krämig, pigmenterad, håller hur länge som helst och ser ut som flytande guld på ögonlocket!

Ett måste för ALLA! Jag har den som en del av min Too Faced Natural Eye Palette men den finns att köpa i en duo tillsammans med Cocoa Puff (också en del av natural eye paletten) 

Det enda dåliga med denna skugga är att den är så vacker att jag knappt vågar använda den eftersom att jag kommer gråta när den tar slut…

 

Nude Beach, Honey Pot, Cocoa Puff

Out of this world helt enkelt…

 

Leave a Reply

