Inspirationsbilder

Jag har fått en del frågor angående vart jag hämtar inspiration! Svaret är att jag blir inspirerad av allt runt omkring mig, men när det gäller mer konkreta sminkbilder som inspirerar mig brukar jag blanda kändis sminkningar, modevisningar, tidningsomslag och reklam bilder!

Jag tänkte att jag helt enkelt skulle skapa ett litet galleri här där ni kan kolla på mina absoluta favorit sminkningar, i ett inspirerande syfte!

Majoriteten av bilderna är hämtade från olika modevisningar runt om i världen.

Klicka på någon av bilderna för att öppna ett bildspel!

Hoppas ni älskar bilderna lika mycket som jag!

Leave a Reply

