På Naglarna! – Maybelline

Här har vi en snabb nageluppdatering feat. Maybellines Forever Strong nagellack i färgen Rose Fuschia. Jag tänkte att jag skulle fira det sommriga vädret ute med en riktigt varm rosa! Perfekt för våren.

Jag måste säga att av alla färgglada rosa jag äger (ganska många) är denna helt klart min favorit! Den kräver minst 2 lager och den tar en del tid att torka men den håller riktigt länge på naglarna och den är bara så sjukt vacker på naglarna!

Liten snabb titt på min sjukt fina ring också! Helt enkelt för att jag älskar den i kombination med detta nagellacket. Köpt på Forever21!

3 thoughts on “På Naglarna! – Maybelline

  1. Vilken snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg ring och vilken snyyyyyyyyyyyyyyyyyg tjej och vilken snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg blogg!
    Bäst är du hunneybunney!! :*

      • Hahaha, jag veeet! Jag satsar stenhårt, det här med tekniken vettu, måste hänga med i utvecklingen! :*
        Love ya 2, my loviedubbie❤

Leave a Reply

