Dagens Makeup! – Inglot 434

Återigen har jag använt min fantastiska skugga från Inglot! Deras Pearl Eyeshadow i nummer 434

Det jag gjorde idag var att jag använde den ljusaste nyansen från Wet ‘n’ Wild’s Color Icon Trio i Walking on eggshells, som bas och i innre ögonvrån. Sedan applicerade jag 434 svagt över hela ögonlocket med Sigma’s E25 pensel och fokuserade färgen mer i yttre ögonvrån med samma pensel.

Det är det absolut bästa med denna skugga! Att man verkligen kan använda den helt ensam och ändå få en 3D effekt!

På nedre fransraden har jag en silvrig glitter eyeliner från H&M.

 

På läpparna har jag Kanebos Läppstift i färgen TL106 applicerat tunt över hela läpparna och sedan har jag arbetat in färgen med ett finger så att det blir mer som en “stain” och håller otroligt länge!

 

2 thoughts on “Dagens Makeup! – Inglot 434

    • Tack! Jag har faktiskt aldrig färgat mitt hår någonsin eftersom jag är ganska noga med att behålla hälsan och lystern i håret🙂 Däremot har jag någon form av naturlig utväxt som gör att det ser ut som jag färgat det men det är bara mitt solblekta hår som är ljusare än det naturliga.
      XoXo
      Julia

Leave a Reply

