OPI – Zom-body to love!

Här har jag OPI’s självlysande nagellack ZOM-BODY TO LOVE  från The Spookettes kollektionen som kom ut runt halloween förra året! Det är relativt genomskinligt så jag valde att applicera det över två lager av OPI’s svarta nagellack I ONLY DATE WEREWOLFES från samma kollektion.

Resultatet blir en sjukt fin mörkgrön nyans!

 

Det absolut coolaste med detta lack är dock hur otroligt starkt det lyser i mörkret! Innan jag tog bilden nedan hade jag hållt min hand framför en lampa i ca 30 sekunder för att fånga upp UV-strålningen ordentligt. Ni anar inte hur svårt det var att fånga naglarna på bild men jag tycker det blev ganska bra ändå!

3 thoughts on “OPI – Zom-body to love!

    • De var tyvärr Limited Edition med förra årets Halloween collection men det finns nog flera andra märken som säljer liknande produkter. Jag vet att Scratch Nails har ett topplack som reagerar på UV ljus och som finns att köpa på Åhlens men jag är inte säker på om de fortfarande säljer det. Om jag var du skulle jag bara googla “självlysande nagellack” och se vad som kommer upp🙂

Leave a Reply

