Testrunda!

Fick en idé på en sminkning med lite hjälp av Selma och kände att jag ville göra en testomgång först för att se hur färgerna fungerar tillsammans!

Jag hade nämnligen tänkt använda mig av gult, rosa och vitt och det är en kombination jag aldrig provat förut. Så här ser ni mig när jag leker med färger för skojs skull! typ 500 olika nyanser användes eftersom jag ville skapa dimension i sminkningen. Vad som är sjukt synd är det faktum att denna sminkning inte ALLS gick att fånga på bild!

Eftersom majoriteten av nyanserna är metalliska blir det otroligt konstigt när man fotograferar men jag hoppas ni får en bild av hur det såg ut på ett ungefär.

 

 

 

Och så slängde jag på lite vit mascara bara för att!😉

2 thoughts on “Testrunda!

    • Nej jag har kvar samma nummer som tidigare men jag har inte haft några pengar på min mobil och därför inte kunnat svara på några sms🙂 Jag mår bra! Själv?

Leave a Reply

