Nya Inköp – E.l.f

Då vart det återigen dags för mig att visa vad jag köpt från E.l.f denna gång! Jag tänker inte visa allt med tanke på att mycket av det jag köpte bara var favoriter som har tagit slut och som jag behövde mer av!

Klicka här för E.l.f inköp från tidigare!

Klicka på titeln av föremålet för att komma till köplänk och mer info!

Studio Blush – Mellow Mauve  36.75 kr

En skimmrig mellan rosa nyans som ser ganska naturlig ut! Har en del lila skimmer vilket sätter en twist på det hela.

Liquid Eyeliner – Copper 15.75 kr

Detta är precis vad jag ville ha när jag beställde produkten! En helt vanlig koppar/guldig glitter eyeliner med en genomskinlig bas. Den fungerar nästan precis som H&M’s glitter eyeliners eller Urban Decay’s vilket innebär att dom svider som sjutton när man applicerar dem! Det känns som att applicera flytande eld på ögonen men eftersom jag är lätt galen tycker jag det är värt det.

Shimmering Facial Whip –  Lilac Petal 15.75 kr

Galet skimmrig metallisk flytande kräm som kan användas överallt! Som en highlighter, krämskugga eller läppfärg. Personligen valde jag en ljusare nyans som jag tänkt använda som highlighter på kindbenen, inre ögonvrån eller över amorbågen för att ge läpparna ett större intryck.

Kameran reflekterar tyvärr bara skimmret vilket gör att det ser ut att vara en mer kalltonad silver lila nyans vilket det inte är! Skimmret är lila men produkten i sig är varmare och mer rosa. 

Mineral Lip Liner – Rose 31.50 kr

Mest perfekta färgen någonsin… galet fin! Pennan är automatisk vilket innebär att den aldrig behövs vässas vilket jag älskar! Den är sjukt pigmenterad och swatchen satt kvar även efter 24 timmar när jag dessutom tvättat mina händer 2 gånger.

ÄLSKAH!

Eftersom detta är en del av deras mineral linje är det lite dyrare än många av de andra produkterna men den innehåller samtidigt 100% mineral baserade ingredienser och är fri från parabener, konserveringsmedel och den är inte gjord på några kemiska färgämnen!

Super Glossy Lip Shine SPF 15 – Watermelon 15.75 kr

Jag har samma läppglans fast i färgen Goddess sedan tidigare så jag visste redan vad jag kunde förvänta mig. Pigmenterad färg, lång hållbarhet, fantastisk doft + smak och ett sjukt fint läppglans! Det ända jag inte gillar är att det är ganska kletigt och fastnar i allt.

Studio Cream Eyeshadow – Candlelight  36.75 kr

En krämögonskugga som tyvärr appliceras sjukt ojämnt om man försöker bygga upp färgen. Det gäller att applicera ett väldigt tunt lager för att det ska fungera. Färgen är dock galet fin och håller i evigheter utan att försvinna eller creasea.

Sorry för att vissa av bilderna inte är så bra kvalitet… Tyvärr fotade med en mobilkamera och det är svårt att se resultatet i telefonen så vissa blev lite suddiga! Hoppas ni står ut.

Leave a Reply

