Rösta!

NYX Cosmetics håller i en tävling där massa youtubers får olika utmaningar inom smink och sedan får vi, deras tittare, chansen att rösta på vår favorit. De började med 30 och just nu är vi nere på 12 som tävlar.

Du kan läsa mer om tävlingen och priserna här!

Den senaste utmaningen de fick var att skapa en “Fantasy” baserad look. Många gjorde så klart ett bra jobb men jag tänkte bara dela med mig av min personliga favorit och varför jag tycker denna person borde vinna. Jag röstar på GoldieStarling varje dag eftersom hon helt enkelt har mest talang. Hennes sminkning kanske inte är den som är mest uppseendeväckande och hon kanske inte är den sötaste, mest populära youtubern bland dem som tävlar. Men hon är otroligt duktig på det hon gör!

Här är en video med några av hennes bästa sminkningar och så hoppas jag att det räcker för att även ni ska vilja rösta på henne. Klicka här för att rösta!

Se mer av hennes arbete här!

Rösta rösta rösta 3 gånger om dagen!

 

One thought on “Rösta!

  1. sv: Ååh, vad roligt att du var inne och kikade på min blogg OCH att du kommenterade OCH att du sa att du gillade den, det gjorde min dag! Ska försöka börja blogga igen nu när sommaren kommer. Jag älskar 120 palleterna, har två ^^ och har man en ordentlig bas så kan skuggorna bli sjukt färgstarka!

Leave a Reply

