Half Moon Manicure!

Här har vi en liten halvmåne manikyr som jag gjort några gånger förut men med helt andra nyanser! Den här gången valde jag en ljus champagne-aktig guld ton från Claudia ( I am Golden) och en pastel mint från Sally Hansen (Mint Sorbet)!

Klicka här för att se en tidigare Halvmånemanikyr jag gjort samt instruktioner för hur du lyckas med samma effekt!

Jag valde att göra ett negativt motiv på mitt ringfinger för att göra saker och ting lite mer spännande. Alltså gjorde jag exakt samma sak som på de andra naglarna fast jag bytte plats på färgerna!

 

Jag älskar färgkombinationen som är en nedtonad version av de klassiska kontrastfärgerna blått och guld!

 

 

Leave a Reply

