Mitt smink för 3 år sedan!

Min dator har total kraschat så jag kan inte blogga! Jag försöker fixa den men i väntan på en ny så vet jag inte riktigt hur jag ska göra detta. Jag kommer försöka låna några andra dator så ofta som möjligt men jag kan inte garantera att det blir uppdateringar ofta! Jag ska göra mitt bästa🙂

 

Hur som helst hittade jag denna bild när jag letade igenom lite gamla filer och dog lite lätt… Detta är hela min smink kollektion för 3 år sedan och jag kan fortfarande komma ihåg hur stolt jag var över min fina organisering! Om man jämför detta med de 4 proppfulla byrolådarna samt 3 stora ställ för penslar jag har nu, måste jag säga att det är rätt stor skillnad! Jag tänkte att det kunde vara lite roligt för er att se.

2 thoughts on “Mitt smink för 3 år sedan!

    • Jag tänkte göra det men mitt smink är aldrig tillräckligt organiserat haha! Men jag ska se till att det blir av🙂

      XoXo
      Julia

Leave a Reply

