Dagens Makeup! – Twisted Bottom Liner

Här har vi en liten eyeliner version hämtad från tusentals modevisningar i år som verkligen ger en “rådjursögon”. Jag älskar att göra så här med eyeliner eftersom det förändrar ansiktet och ögonen totalt! Jag försökte skapa denna look med 100% E.l.f produkter, vilket misslyckades ganska totalt men jag lyckades ändå få med en hel del!

Produkter:

E.l.f Cream Eyeliner Golden på inre halvan av ögonlocket

E.l.f Cream Eyeliner Black på yttre halvan och i globlinjen samt under ögonen och längs med fransraden

E.l.f Essentials Brightening Eye Colour Day 2 Night ljusaste färgen i inre ögnvrån och under brynet.

E.l.f Mineral Eyeshadow Celebrity applicerad över hela ytan där den guldiga basen satt.

E.l.f Studio Eyeshadow Pigment Magical Marron i globlinjen och yttre ögonlocket.

E.l.f Essentials Brightening Eye Colour Day 2 Night mörkaste nyansen i allra yttersta ögonvrån.

Dior Eyeliner Blanc/White på vattenlinjen och under ögat

KLICKA PÅ PRODUKTENS NAMN FÖR ATT KOMMA TILL KÖPSIDAN

 

Förlåt för den otroligt kassa bildkvalitén! Jag var tvungen att använda en annan kamera och jag fick inte riktigt till det med fokusen och effekter hit och dit. Som bekant är det här med fotografi inte riktigt min starkaste sida!

Hoppas ni gillar looken även om den inte direkt är användbar!

Leave a Reply

